Handboek
door Ga creatief niet verwijderen | dec 16, 2021 | leden
Handboek

Inlog vrijwilligers
24 mei: Vacature coordinator Hoogeveen
Ivm met het vertrek van Kristel Gorselink is het hospice Hoogeveen naarstig op zoek naar een nieuwe coordinator. De vacature hiervoor kun je vinden op het berichtenblad.
—
11 mei: Presentatie Bewust stoppen met eten en drinken (STED)
De presentatie van Daan van Maare op 10 mei, kan je vinden bij de Berichten.
—
2 mei: Save the date!
Donderdag 15 juni van 17.00-20.00 uur willen we graag met jullie allen alvast proosten op de komende zomer. Jullie hebben de uitnodiging inmiddels ontvangen. (Vergeet je niet aan te melden)
—
5 april: Brandmelding
De procedure “hoe te handelen bij brandalarm” is veranderd. Werkwijze staat in het schrift en staat op de brandmeldcentrale. Zorg dat je hiervan op de hoogte bent.
—
Wachtwoord
Ons wifi wachtwoord is gewijzigd in; Welkom in Eesinge
(let op de hoofdletters en de spaties)
—
In 2023 te hanteren tarieven in het hospice.
Even voor jullie, ter info. Maar na 10 jaar worden helaas ook onze prijzen een beetje verhoogd. Het is vooral aan jullie om bij ons, de coordinatoren, aan te geven of familie gebruik maakt van de logeerkamer en/of de lunch of het diner.
-Tarief voor gasten:
Het basistarief voor gasten bedraagt € 50,– per dag incl. maaltijden, etc.
-Tarief gebruik logeerkamer:
Voor het gebruik van de logeerkamer door familieleden (1 of 2 personen) is een bedrag van €25,– inclusief ontbijt, per nacht per kamer verschuldigd.
-Tarief lunch en warme maaltijd:
Voor het gebruik van de lunch en/of maaltijd door familieleden zijn de volgende bedragen verschuldigd:
Lunch € 5,–
Warme maaltijd € 7,50
—
Werken vanuit de Bedoeling
Vorig jaar hebben de meesten van ons de training “ werken vanuit de Bedoeling” gevolgd. We kregen van jullie terug dat het een waardevolle training was, die zorgde voor onderlinge verbondenheid, respect en begrip voor elkaar. We leerden weer denken vanuit de gast. Hij of zij staat centraal. Als zaken niets met onze gast te maken hebben: laat het los. Heeft het wel invloed op onze gast, neem dan je verantwoordelijkheid.
Onze gasten mogen van ons verwachten dat wij volledig geïnformeerd zijn. Dat houdt in dat wij als coördinatoren jullie moeten voorzien van informatie over de gasten. Dat wij de afsprakenbladen goed bijhouden. Van alle vrijwilligers mogen onze gasten verwachten dat zij tijdens de overdracht van de dienst alle informatie in de gastenmap tot zich nemen.
Het is voor de gast en zijn familie de Bedoeling dat ze merken dat je op de hoogte bent van hun situatie dit geeft rust en vertrouwen.
Hierbij is het goed om je te realiseren wat de Bedoeling is. Wij willen “er zijn” voor onze gasten. De gast mag er dan vanuit gaan dat hij in elke dienst gezien wordt door onze vrijwilligers, zowel figuurlijk als letterlijk.
—
Attent zijn op: als je als vrijwilliger ’s nachts ziek wordt en daarom de dienst van 7 -11 uur niet kan doen, dan graag de coördinator bellen, ajb, voor 6.30 uur.
Bellen met 06-10 58 18 25 zodat we tijdig aanwezig kunnen zijn om de nachtdienst af te lossen
Weet je een goede link, filmpje oid, voor jou en je collega’s? Laat het ons weten?
Mail deze dan naar info@hospicemeppel.nl dan zetten wij deze erbij
Digitale roosters
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Vrijwilliger
Coördinatoren
Coördinatoren
Bestuur
Bestuur
Bestuur
Bestuur
Bestuur
Tuinvrijwilligers
Tuinvrijwilligers
Tuinvrijwilligers
Tuinvrijwilligers
Klusjesman
Schoonmaak
Schoonmaak
Vrienden van
Vrienden van
Vrienden van
Vrienden van
Vrienden van
Nieuwsbrief
ICT
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Icare medewerker
Ook zijn we blij met de vrijwilligers die aangegeven hebben zich speciaal met een bepaalde taak in te willen zetten:.
Voor jullie handig om te weten wie je als aanspreekpunt daarvoor kunt benaderen, bij vragen. Zo zijn er uiteraard wel meer extra,s die door vrijwilligers gedaan worden, teveel soms om op te noemen, maar we zijn er blij mee!
Vrijdag | 9 juni | 11-15 uur | |
Zondag | 11 juni | 7-11 uur ( 2x) | |
19-23 uur ( 2x) | |||